PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2003-07-08 12:18:14
    Temat: szukam pracy w Warszawie
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam
    mam na imię Czarek, jestem studentem 3-go roku. Mimo ciągle małego
    doświadczenia zawodowego jestem solidnym, dokładnym człowiekiem, pracowitym,
    punktualnym, który nie ma problemów z komunikacją międzyludzką. Poza tym
    biegle obsługuje komputer i większość urządzeń związanych z biurem, pocztę
    elektroniczną, mam podstawy j. angielskiego.
    Poszukuję pracy zw. z prowadzeniem biura (pomoc biurowa, w charakterze
    asystenta, wpisywanie danych, obsługa klienta ) - każda, dzięki której
    zdobędę wiedzę i doświadczenie.
    Jestem zainteresowany pracą na stałe ew. pracą czasową lub na zlecenie

    osobom zainteresowanym prześlę CV
    kontakt: tel. 503-385-344
    mail : c...@w...pl

    pozdrawiam serdecznie