PracaGrupypl.praca.szukana › Asystentka/sekretarka-szukam pracy

  • 1. Data: 2003-04-08 15:23:42
    Temat: Asystentka/sekretarka-szukam pracy
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Szanowni Państwo!

    Poszukuję jakiejkolwiek pracy biurowej. Jestem 23 letnią studentką nauk
    politycznych. Studiuję zaocznie na 4 roku dwie specjalności: europejską oraz
    administrację publiczną.Znam bardzo dobrze jęz. ang. oraz podstawy
    fran.Posiadam 2 dyplomy licencjackie oraz kurs agenta celnego.Jestem osobą
    inteligętną, kreatywną, ambitną o miłej aparycji i dużym poczuciu
    humoru.Jeśli chcesz mieć świetnego pracownika o pięknym umyśle dzwoń pod
    numer: 0605216532
    Proszę tylko o poważne oferty.

    Z poważaniem
    Agnieszka Chmielewska