PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA-studentka zaoczna szuka pracy

  • 1. Data: 2003-04-08 15:30:28
    Temat: WARSZAWA-studentka zaoczna szuka pracy
    Od: m...@o...pl

    Witam,

    Mam 21 lat, mieszkam w centrum Warszawy
    i studiuję zaocznie turystykę (2 rok, 4 semestr).
    Wcześniej pracowałam jako referent do spraw administracyjno-biurowych.
    Obecnie, do 18 kwietnia, odbywam praktyki w biurze podróży.
    Ukończyłam kurs języka angielskiego w English Language College i potrafię ten
    język dobrze, znam się na obsłudze komputera (Word, Excel, Outlook) oraz innych
    sprzętów biurowych (fax, xero, skaner).
    Jestem osobą towarzyską, bardzo chciałabym wykorzystać swoje dotychczasowe
    umiejętności i zdobyć nowe doświadczenie. Najchętniej podjłabym pracę biurową,
    ale także mogę zostać ekspedientką lub kelnerką.
    Monika.

  • 2. Data: 2003-04-09 18:35:04
    Temat: Odp: WARSZAWA-studentka zaoczna szuka pracy
    Od: "moniak" <m...@o...pl>