PracaGrupypl.praca.szukana › Asystentka- Warszawa

  • 1. Data: 2004-11-23 14:51:15
    Temat: Asystentka- Warszawa
    Od: "Iwona M." <i...@w...pl>

    Witam,

    szukam ciekawej pracy od zaraz. Mam 27 lat, studiowałam zarządzanie i
    socjologię. Pracowałam jako redaktor w gazecie,
    współpracowałam z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, koncernami.
    Miałam też okazję stworzyć od podstaw nowy oddział wydawnictwa (prowadziłam
    także nabór i szkolenia pracowników) i samodzielnie prowadzić biuro.
    Ostatnio pracowałam w znanym banku przy obsłudze firm oferujących sprzedaz
    ratalną. Będę dobrą asystentką - jestem lojalna, samodzielna, niekonfiktowa,
    pozytywnie nastawiona do otoczenia, no i lubię się uśmiechać (to sprawdzony
    sposób na załatwienie wielu spraw).

    kontakt mailowy: i...@c...com.pl
    gg 120 26 95

  • 2. Data: 2004-11-26 15:10:15
    Temat: Re: Asystentka- Warszawa
    Od: "./martinezz" <m...@m...pl>

    Iwona M. napisał(a):
> [...]
    > pozytywnie nastawiona do otoczenia, no i lubię się uśmiechać (to sprawdzony

    Witam.

    Prosze przysłanie Pani CV

    Marcin Ślęzak
    FT Partner Sp. z o.o.