PracaGrupypl.praca.szukana › Administratro LAN (sieci heterogeniczne)

  • 1. Data: 2005-05-04 17:24:13
    Temat: Administratro LAN (sieci heterogeniczne)
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    1. Posiadam doświadczenie w zarządzaniu działem IT, od 4 lat pracuję na
    stanowisku Głównego Informatyka w ZOZ'ie w Warszawie.

    2. Jestem autorem kilku rozwiązań, np. dostęp poprzez szyfrowany tunel
    ssh do zasobów samby. Wykonany został w celu umożliwienia zdalnej
    pracy z programem Symfonia firmy Matrix (opis na mojej stronie
    http://www.parser.com.pl/~a_kluska/).

    3. Mam b. duże doświadczenie w konfiguracji i administracji systemów Linux.
    - shell scripting,
    - firewall (ipchains, iptables, htb),
    - apache,
    - VNC (Virtual Network Controling),
    - itd.

    4. Mam duże doświadczenie w konfiguracji i administracji systemów Windows
    95/98, NT, 2000, XP, W2000.

    5. Mam duże doświadczenie w konfiguracji i administracji systemu Novell
    oraz w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i jako Help Desk,

    6. Zainstalowałem i skonfigurowałem serwer linuxowy do współpracy ze
    stacjami z systemem Windows i Mac OS (Studio graficzne drukarni
    w Warszawie).

    7. Pozostałe cechy i umiejętności:

    - znajomość branży IT w Polsce,
    - znajomość systemu zarządzania Symfonia,
    - jezyk angielski na poziomie dobrym,
    - serwis i naprawa sprzętu komputerowego,
    - umiejetność szybkiego uczenia się (jestem członkiem Mensy),
    - chęć stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    - umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej,
    - dokładność, solidność, operatywność,
    - zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    - prawo jazdy kategorii B.

    Kontakt: