PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik szuka pracy

  • 1. Data: 2005-05-04 14:22:05
    Temat: Elektronik szuka pracy
    Od: "wstaw wodę na herbatę" <k...@f...net>

    Witam. Jestem technikiem elektronikiem z 2,5 letnim stażem pracy w "Relpol"
    s.a. Szukam ciekawej pracy na stałe. Studiuję zaocznie na kierunku
    elektronika i telekomunikacja. Jestem osobą odpowiedzialną, systematyczną i
    dyspozycyjną. Posiadam prawo jazdy kat. "b". Znam obsługę komputera więc
    jeśli praca tego wymaga moge pracowac na komputerze. Nie boję się podejmowac
    nowych wyzwań, więc gdyby była konieczność zapoznania się i nauczenia
    nowych, ciekawych, pożytecznych i koniecznych rzeczy, to jestem w pełni do
    tego przygotowany. Mój telefon 509-584-293