PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/Administrator systemow/Specjalista ds. bezpieczenstwa/Informatyk/Manager IT

  • 1. Data: 2004-03-30 10:31:10
    Temat: Administrator sieci/Administrator systemow/Specjalista ds. bezpieczenstwa/Informatyk/Manager IT
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Oferte swoja kieruje do Bankow, firm IT, firm roznych branzy, zarowno
    zagranicznych jaki i polskich. Jestem zainteresowany praca na pelen etat,
    wspolpraca, praca dodatkowa. Posiadam wyzsze wyksztalcenie o specjalnosci
    Telekomunikacja, w przyszlosci zamierzam podjac podyplomowe studia z
    Zarzadzania byc moze bada to studia MBA. Moje doswiadczenie zawodowe to 5
    lat pracy na stanowiskach: Administrator sieci, Administrator systemowy, IT
    Engineer, obszarowo byly to Krakow oraz Warszawa, w sumie szesc firm w
    jakich juz pracowalem. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze najlepiej pracuje
    jesli moge "rozwinac skrzydla", do tej pory w wiekszosci przypadkow trafilem
    na beznadziejnych kierownikow. Kiedy sam bylem kierownikiem dzialu IT w
    pewnej firmie pracowalem najlepiej i mi pracowalo sie tez najlepiej. Szukam
    ciekawej pracy, dobrej firmy, przyjaznych ludzi - to w przypadku podjecia
    pracy na etat, jesli czlowiek ma tam pracowac calymi dniami to ja wymagam,
    dobrej atmosfery, mozliwosci realizacji projektow, przyjaznej firmy,
    szanowania pracownikow. Interesuja mnie stanowiska wyzej wymienione oraz
    praca jako IT Mnager, Kierownik IT, Konsultant, Wdrozeniowiec.

    pozdrawiam
    p...@w...pl