PracaGrupypl.praca.szukana › *ASYSTENTKA*SEKRETARKA*PRACA BIUROWA

  • 1. Data: 2003-10-09 13:52:37
    Temat: *ASYSTENTKA*SEKRETARKA*PRACA BIUROWA
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witam !
    Jestem tegoroczną absolwentką Uniwersystetu Warszawskiego Wydziału
    Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji
    Podejmę pracę na umowę na rozwojowym stanowisku.

    Wykształcenie:
    - mgr politologii z wyróżnieniem

    Doświadczenie:
    - prace księgowe w firmie handlowej "BART"
    - trzymiesiączny staż w Centrum Kart Banku Zachodniego WBK S.A. - prace w
    sekretariacie, przy procesie doboru kadr
    - pomoc w organizowaniu kursów informatycznych w renomowanej firmie
    szkoleniowej

    Umiejętności:
    - obsługa komputera Środowisko Windows 98, Me, XP, MS Office, Outlook,
    Internet explorer, Windows Commander, SPSS, Subiekt
    - język angielski w stopniu zaawansowanym
    - obsługa urządzeń biurowych

    Jestem osobą ambitną, dokładną i sumienną. W pełni angażuję się w powierzone
    zadania, wypełniając je najlepiej jak potrafię. Jestem gotowa rozwinąć swoje
    umiejętności i poszerzać wiedzę, biorąc udział w ewentualnych szkoleniach.
    Osobom zainteresowanym prześlę chętnie swoje cv.
    Pozdrawiam
    Magdalena Babik

    tel kom.0 504242064