PracaGrupypl.praca.szukana › ASYSTENTKA PO PRAKTYCE W BIURZE UE

  • 1. Data: 2003-09-08 14:30:56
    Temat: ASYSTENTKA PO PRAKTYCE W BIURZE UE
    Od: "Ewa" <e...@N...gazeta.pl>

    Mam 24 lata i duze doswiadczenie w pracy biurowej na stanowisku
    recepcjonistki, asystentki dzialu i asystentki dyrektora. Studiuje socjologie
    na 3 roku. Obecnie przebywam w Brukseli na miesiecznym stazu w jednym z biur
    UE. Pracuje tu na stanowisku administracyjnym. Wykonuje obowiazki podobne do
    asystenckich. Jestem osoba bardzo dobrze zorganizowana, energiczna,
    punktualna. Dobrze znam jezyk angielski i pakiet Ms Office. Praca w zespole
    dalaby mi najwieksza satysfakcje, poniewaz posiadam umiejetnosc latwego
    nawiazywania kontaktow, jestem osoba zyczliwa i posiadam duze zdolnosci
    interpersonalne. Poszukuje wylacznie stalej pracy w Warszawie.

    Ewa e...@t...pl