PracaGrupypl.praca.szukana › ***ASYSTENTKA***

  • 1. Data: 2003-07-23 15:45:27
    Temat: ***ASYSTENTKA***
    Od: "Agnieszka Dworak" <a...@f...pl>

    SZUKAM PRACY BIUROWEJ :) Więcej informacji:
    http://strony.wp.pl/wp/dworak.agnieszka/praca.html

  • 2. Data: 2003-07-23 16:31:28
    Temat: Re: ***ASYSTENTKA***
    Od: "prezes" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka Dworak" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
    > SZUKAM PRACY BIUROWEJ :) Więcej informacji:
    > http://strony.wp.pl/wp/dworak.agnieszka/praca.html

    Droga Agnieszko

    Z całym szacunkiem ale nie zachęcisz nikogo do czytania swoich ofert
    wstawiając gwiazdki, plusiki i inne dziwne krzaczki w tytule. To jest tak
    jak z tymi ogłoszeniami w gazetach : AAAAAAA ale g....
    Przejrzałem historie grupy i delikatnie mówiąc to ją zaśmiecasz. Poza tym są
    userzy którzy na newsach pracują offline i nie są w stanie zobaczyć Twojej
    CV-ki na stronie WWW. Szukam sekretarki ale po tym co zobaczyłem na tej
    grupie to na pewno nie zaproponuje tej posady Tobie.

    Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieje że zmądrzejesz.
    Marek

  • 3. Data: 2003-07-23 17:21:18
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl_nospam.pl>

    > Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieje że zmądrzejesz.
    > Marek

    ROTFL

  • 4. Data: 2003-07-23 19:18:39
    Temat: Odp: ***ASYSTENTKA***
    Od: <j...@i...net.pl>

    Nie ma to jak dobra szparka sekretarka typu " legalna blondynka" niestety
    moj dobry znajomy taka zatrudnil i jego bardzo dobrze prosperujaca firma
    jest na skraju bankructwa...
    No coż podymać można ale raczej bym takiej Panienki nie zatrudnił.