PracaGrupypl.praca.szukana › Lidl - rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2003-07-23 14:50:01
    Temat: Lidl - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "falcon" <f...@o...pl>

    Witam !
    Może ktoś miał przyjemność być na rozmowie kwalifikacyjnej do LIDL-a.
    Ja wybieram sie na rozmowę (na stanowisko kierownika sklepu) do Jankowic
    koło/za/przed/ Poznaniem (jeszcze nie wiem gdzie to jest ?)
    Pytam , ponieważ jest to dla mnie debiut.
    Czy należy oczekiwać standardowych haseł jakie uczyli mnie na kursach (pracy
    :) ? ) czy będą "perełki" o których mądralińscy z firm HR mi nie
    powiedzieli.
    Z góry dzięki za każdą pomoc

    falcon
    GG 3353965