Account Executive
Przełożonym dla osoby na stanowisku account executive jest account manager, z kolei podwładnym account executive assistant.
Czym się zajmuje Account Executive (Zakres obowiązków):
- ustalanie z klientem szczegółów kampanii reklamowej
- określanie potrzeb i oczekiwań klienta związanych z kampanią
- pomoc w ustalaniu budżetu kampanii
- współpraca z firmami przeprowadzającymi badania marketingowe
- wprowadzanie potrzebnych zmiany w czasie trwania kampanii, jeśli jej wyniki nie są zadowalające
- przekazywanie klientowi informacji na temat przebiegu kampanii
- przygotowywanie raportów z kampanii
- monitorowanie działań konkurencji
- poszukiwanie nowych klientów
- realizacja założonych celów sprzedażowych
Wymagania
Osoba ubiegająca się o posadę account executive powinna mieć ukończone studia z zakresu marketingu i reklamy lub studia ekonomiczne bądź socjologiczne (jednak nie jest to warunek konieczny). Szczególnie ważne jest doświadczenie – najlepiej kilkuletnie – na podobnym stanowisku (np. account executive assistant), bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, obsługa komputera pod kątem tworzenia prezentacji i raportów (pakiet Microsoft Office), bardzo dobra znajomość zagadnień marketingowych.
Jako account executive mogą sprawdzić się osoby komunikatywne, dynamiczne, o analitycznym umyśle i dużych zdolnościach organizacyjnych, a przy tym rozumiejące potrzeby klientów i potrafiące na nie skutecznie odpowiedzieć.
Zarobki
Zarobki na tym stanowisku wahają się od 3000 zł brutto do 7000 zł brutto.
Dostępne oferty pracy:
- Więcej ofert na: Praca Account Executive
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)