eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Zielona Góra › PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Lokalizacja:

Zielona Góra

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0601


Obowiązki:

Pracownik odpowiadać będzie za utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości. Przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada również za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta. Do jego zdań może należeć również sprzedaż produktów/usług, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji, przep5rowadzanie ankiet i badań satysfakcji klienta.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie o kierunku w zakresie pracy ze sprzętem komputerowym i sieciami komputerowymi. Mile widziane doświadczenie. Obowiązkowa średnia znajomość sprzętu komputerowego i sieciowego w zakresie Internetu, oraz biurowego (fax, skaner, drukarki sieciowe).


Miejsce pracy: Żołnierzy II Armii 30F, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.pawluk.org


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-10

do końca oferty: 46 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • Pełnomocnictwo w ZUS - dla kogo i jak je udzielić?

    Pełnomocnictwo w ZUS - dla kogo i jak je udzielić?

    Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT słynie z dynamicznych wzrostów wynagrodzenia. W minionym i bieżącym roku zarobki programistów również rosły, ale w ostatnich kwartałach wyraźnie zaznaczyła się stabilizacja stawek oferowanych specjalistom. Co więcej, w ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...