eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Września › Doradca Klienta

Kto szuka:

Bank Pocztowy S.A.

Stanowisko:

Doradca Klienta

Lokalizacja:

Września

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków
  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizacja celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania
  • doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Doradcy Klienta),
  • wykształcenie min. średnie,
  • silne nastawienie na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów.

Firma oferuje:

To oferujemy
  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
  • bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-14

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: Bank Pocztowy S.A.

branże: Bankowość / Leasing

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Delegowanie kierowców po zmianach. Jak ich rozliczać?

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...

  • Nowa ustawa o delegowaniu kierowców: koszty pracodawcy spadły nawet o 500 zł

    Nowa ustawa o delegowaniu kierowców: koszty pracodawcy spadły nawet o 500 zł

    Schyłek wakacji zaowocował znacznymi zmianami przepisów regulujących delegowanie kierowców w transporcie drogowym. Na mocy znowelizowanego prawa zmianie uległ m.in. sposób rozliczania wynagrodzeń polskich kierowców, których pracodawca ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...