Kto szuka:
Gi Group Poland S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i j. angielskim
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zadania:
- Obsługa zgłoszeń serwisowych
- Odpowiadanie na zapytania Klientów
- Rozwiązywanie bieżących problemów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, oraz angielskiego - warunek konieczny
- Doświadczenie w dziale Helpdesk, Obsługi Klienta lub obszarze IT będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do pracy w systemie 2-zmianowym
- Odporność na stres
Oferujemy:
- Praca stacjonarna (biuro w północnej części Wrocławia, w pobliżu przystanek tramwajowy)
- Praca przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli), w systemie 2-zmianowym(6:00-14:00, 14:00-22:00).
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z naszym Klientem
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »