eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › starszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw promocji i innowacyjności w turystyce w Wydziale Programowania i Innowacyjności w Turystyce w Departamencie Turystyki

00-082 Warszawa ul. Senatorska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje System Rejestrów Publicznych w Turystyce poprzez bezpośrednie wsparcie użytkowników (urzędy marszałkowskie, jednostki samorządu terytorialnego) oraz użytkowników publicznych w tworzeniu kont, nadawaniu i zmianie uprawnień, a także rozwiązuje bieżące problemy oraz publikuje i aktualizuje informacje.
  • Uczestniczy w realizacji zadań związanych z tworzeniem i promocją certyfikowanych produktów turystycznych oraz realizacją programu Polskie Marki Turystyczne.
  • Uczestniczy w realizacji zadań związanych z wyznaczaniem kierunków i priorytetów z zakresu promocji turystycznej.
  • Bierze udział w realizacji programów, projektów wydarzeń wspierających rozwój turystyki oraz wdrażaniu innowacyjnych cyfrowych rozwiązań.
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą organizacyjną ciał doradczych powołanych przez ministra właściwego do spraw turystyki.
  • Współpracuje z organizacjami partnerów społecznych oraz instytucjami dialogu społecznego sektora turystyki.
  • Upowszechnia informacje o rozwiązaniach systemowych w zakresie polityki turystycznej.
  • Przygotowuje projekty wniosków, umów i porozumień zawieranych przez Ministerstwo z innymi podmiotami zewnętrznymi w obszarze związanym z turystyką krajową oraz działaniami promocyjnymi.


Warunki pracy


  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;

  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;

  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;

  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);

  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.


Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;

  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min).


Budynek ul. Marszałkowska 142



  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;

  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;

  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;

  • praca w pokoju wieloosobowym;

  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);

  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ważne uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:



  • CV i  list motywacyjny  muszą być własnoręcznie podpisane.

  • Składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń  obowiązujące przy naborach do pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane: CV, list motywacyjny i oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów

  • Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego / stażu pracy są dokumenty jednoznacznie potwierdzające zamknięty okres świadczenia pracy: np.  świadectwa pracy,  zaświadczenia o zatrudnieniu. Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi zamknięte okresy doświadczenia zawodowego.

  • Dokumentami potwierdzającymi charakter wykonywanej pracy są  np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy.

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia do urzędu.

  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu/wpływu na skrzynkę mailową) nie będą rozpatrywane.

  • Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.

  • W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem.

  • Kandydatki/kandydaci którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektroniczej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych.
  • Znajomość ustawy o Polskiej Organizacji Turystycznej.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Umiejętność komunikacji.
  • Umiejętność współpracy.
  • Myślenie analityczne.
  • Kreatywność.
  • Umiejętność obsługi w zakresie pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szkolenia z zakresu obsługi klienta.
  • Szkolenia z zakresu Microstoft Excel na poziomie średniozaawansowanym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (podpisane odręcznie).
  • List motywacyjny (podpisany odręcznie).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji publicznej (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są dokumenty potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia: np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwierdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Wzory oświadczeń są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z zakresu szkoleń w obszarze obsługi klienta.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z zakresu szkoleń w obszarze Microsoft Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Senatorska 14
    00-082 Warszawa
    lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: DT/6/2024

    Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości i w liście motywacyjnym proszę dodać wyraźny dopisek:DT/6/2024.

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-23

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

      Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

      Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

    • Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

      Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

      30 września weszło w życie nowe rozporządzenie dotyczące wykazu prac wzbronionych młodocianym pracownikom oraz warunków ich zatrudniania. Kiedy i na jakich warunkach może być zatrudniona osoba niepełnoletnia? Jakie zmiany wprowadzają nowe ...

    • 5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

      5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

      Urlop wypoczynkowy to podstawowe prawo pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, gwarantowane przez przepisy Kodeksu pracy. Pracownik ma prawo do urlopu, a pracodawca nie może go ograniczyć pod karą grzywny. W związku z rozpoczynającymi się ...

    • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

      Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

      W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

    • Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

      Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

      Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?