Kto szuka:
HAYS
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Rumuńskim
Lokalizacja:
Warszawa Okęcie
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Rumuńskim
Warszawa Okęcie
NR REF.: 1184683
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, oraz dbanie o dobre relacje z klientami,
- rozwiązywanie codziennych zapytań klientów, w tym przetwarzanie reklamacji w j. rumuńskim i j. angielskim,
- zarządzanie działaniami w procesach sprzedaży transgranicznej, takimi jak: dokumentacja, płatności oraz transporty,
- współpracę z pozostałymi działami firmy oraz wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach administracyjnych.
Poszukujemy kandydatów/ek z doświadczeniem (lub bez) w dziale obsługi klienta, którzy/re posiadają umiejętności otwartego i profesjonalnego komunikowania się w języku rumuńskim na poziomie B2/C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2. Znajomość programów biurowych takich jak MS Excel, SAP oraz Outlook, oraz doświadczenie z narzędziami CRM (np. Salesforce), będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy zatrudnianie w oparciu o umowę o pracę, model pracy hybrydowej, a także dostęp do benefitów pozapłacowych oraz możliwości dalszego rozwoju w prężnie rozwijającym się dziale zajmującym się obsługą klienta w różnych językach.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »