Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
wygasło z dniem 2024-05-18
Ta propozycja była złożona przez Orange Polska S.A.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Zarządzanie, zajrzyj tutaj: Praca Zarządzanie
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience, zajrzyj tutaj: Praca Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
- Inżynier Sprzedaży – ICT/IT
- Kierownik / Kierowniczka Salonu Orange
- Kierownik / Kierowniczka Wydziału DevOps
- Account Manager (Hunter)
- Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange
- Murarz / Pracownik ogólnobudowlany
- .NET Senior Application Support Engineer
- Kierownik Restauracji – żywienie zbiorowe
- Analityk PAWO/PAK