Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. BHP
Lokalizacja:
Koszalin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Planowanie i zarządzanie programami bezpieczeństwa,
- Tworzenie zasad i procedur, oraz dbanie o pozwolenia, by spełniać wymogi prawne.
- Prowadzenie dokumentacji bezpieczeństwa,
- Meldowanie incydentów i zapewnienie pracy zgodnej z prawem.
- Pomaganie firmie w rozbudowie i rozwoju, by poprawić bezpieczeństwo pracy i spełniać normy BHP.
- Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń BHP zgodnie z przepisami.
- Nadzór i doradztwo w obszarze zabezpieczeń przeciwpożarowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- 5 lat doświadczenia w BHP.
- Znajomość praw BHP i pozaprawnych.
- Umiejętności MS Office.
- Umiejętność prowadzenia szkoleń.
- Samodzielność, zaangażowanie, asertywność.
- Wykształcenie w dziedzinie BHP.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę.
- Kartę Multisport.
- Prywatną opiekę zdrowotną.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Benefity z ZFŚS (bony, prezenty dla dzieci, wsparcie wypoczynku).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »