eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Jasło › Doradca Klienta

Kto szuka:

Bank Pocztowy S.A.

Stanowisko:

Doradca Klienta

Lokalizacja:

Jasło

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków
  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizacja celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania
  • doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Doradcy Klienta),
  • wykształcenie min. średnie,
  • silne nastawienie na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów.

Firma oferuje:

To oferujemy
  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
  • bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-14

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Bank Pocztowy S.A.

branże: Bankowość / Leasing

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • 5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    Urlop wypoczynkowy to podstawowe prawo pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, gwarantowane przez przepisy Kodeksu pracy. Pracownik ma prawo do urlopu, a pracodawca nie może go ograniczyć pod karą grzywny. W związku z rozpoczynającymi się ...

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...