Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Lokalizacja:
Zielona Góra
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0601
Obowiązki:
Pracownik odpowiadać będzie za utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości. Przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada również za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta. Do jego zdań może należeć również sprzedaż produktów/usług, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji, przep5rowadzanie ankiet i badań satysfakcji klienta.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie min. średnie o kierunku w zakresie pracy ze sprzętem komputerowym i sieciami komputerowymi. Mile widziane doświadczenie. Obowiązkowa średnia znajomość sprzętu komputerowego i sieciowego w zakresie Internetu, oraz biurowego (fax, skaner, drukarki sieciowe).
Miejsce pracy: Żołnierzy II Armii 30F, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.pawluk.org
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »