eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracypomocnik › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 030 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: pomocnik
branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT słynie z dynamicznych wzrostów wynagrodzenia. W minionym i bieżącym roku zarobki programistów również rosły, ale w ostatnich kwartałach wyraźnie zaznaczyła się stabilizacja stawek oferowanych specjalistom. Co więcej, w ...

  • Wypłata wynagrodzenia w kryptowalutach. Czy to rozwiązanie się sprawdzi?

    Wypłata wynagrodzenia w kryptowalutach. Czy to rozwiązanie się sprawdzi?

    W latach 90 ubiegłego wieku popularne stało się wykorzystanie opcji na akcje w wynagrodzeniach. Taki trend zapoczątkowały firmy z branż technologicznych. Obecnie część firm z tych branż stosuje nową formę wypłaty wynagrodzenia - płace ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...