eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSpecjalista

Kto szuka:

Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości

Stanowisko:

Specjalista

Numer referencyjny:

153389

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

- stanowisko zagrożone korupcją


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- naturalne i sztuczne oświetlenie,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,


-przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku. 

Zakres zadań

  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, informuje, wydaje i wysyła materiały jawne i niejawne oraz prowadzi odrębne urządzenia ewidencyjne dla materiałów zawierających informacje niejawne na potrzeby Zarządu, w celu zapewnienia obsługi w zakresie obiegu dokumentów jawnych i niejawnych oraz obsługuje skrzynki e-mail Zarządu
  • Przyjmuje i sprawdza pod względem formalnym materiały archiwalne i niearchiwalne przed przekazaniem do archiwum oraz rozlicza, zgodnie z obowiązującymi procedurami policjantów i pracowników Zarządu z posiadanych przez nich materiałów jawnych i niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej w celu zapewnienia zgodnego z przepisami procesu rozliczenia i archiwizacji tych materiałów
  • Monitoruje terminy wskazane w orzeczeniach lekarskich dot. zdolności lub niezdolności do wykonywania służby/ pracy na zajmowanym stanowisku służbowym w tym uprawnień do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi oraz opracowuje i rejestruje w systemie SWOP dokumentację niezbędną do wykonania badań okresowych, kontrolnych i wstępnych oraz szczepień policjantów i pracowników Wydziału, monitoruje ważność szkoleń BHP oraz bierze udział w organizacji szkoleń z dziedziny BHP dla policjantów i pracowników Zarządu w celu zapewnienia poprawnej realizacji zadań z zakresu BHP w Zarządzie
  • Sprawdza prawidłowość oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zewidencjonowania oraz prowadzi bieżące instruktaże w tym zakresie, w celu poprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządza spisy akt dokumentacji przekazywanej do archiwum i protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia oraz bierze udział w niszczeniu tych dokumentów, w celu realizacji procesu archiwizacji i rozliczania dokumentacji w prowadzonym urządzeniach ewidencyjnych
  • Prowadzi ewidencję rejestru pieczęci, stempli pomocniczych, transponderów (chipów elektrycznych) referentek i je niszczy w celu sprawowania nadzoru nad prawidłowym ich wykorzystywaniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzi, ewidencjonuje, aktualizuje, zapoznaje oraz udostępnia policjantom i pracownikom Zarządu zbiory aktów prawnych w celu zapewnienia właściwego dostępu do obowiązujących niejawnych aktów prawnych
  • Prowadzi ewidencję urlopów, zwolnień lekarskich i wypracowanych nadgodzin w systemie SWOP, sporządza zestawienia zwolnień lekarskich oraz przygotowuje plan urlopów funkcjonariuszy i pracowników Zarządu w celu zapewnienia właściwej obsługi i rozliczania czasu służby/pracy funkcjonariuszy i pracowników Zarządu

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku w obszarze ochrony informacji niejawnych lub archiwizacji dokumentów
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie: oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów niejawnych, organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych, szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych, ustawy o Policji, w szczególności rozdziały 1-3 oraz aktów wykonawczych w zakresie: metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, metod i form pracy kancelaryjno-biurowej, rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 stycznia 2017 r. w sprawie badań okresowych i kontrolnych policjantów
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, komunikowania się, obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie: w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, pracy w zespole

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Referent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Starszy referent

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-27

do końca oferty: 9 dni

pracodawca: Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,2% wyższe r/r i wyniosło 8316,57 zł brutto.

Wysokość wynagrodzeń członków zarządów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od lat budzi wiele emocji. U przeciętnego obserwatora oburzenie wywołują stawki, jakie osiągają menedżerowie najwyższych ...