Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoja rola
Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję:
- Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi.
- Opowiadać klientom o produktach banku.
- Wprowadzać klientów w świat naszej bankowości mobilnej i internetowej.
- Zapewniać korzystanie z produktów bankowych poprzez ich sprzedaż.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Centrum Kontaktu z Klientem jest częścią obszaru Omnikanałowej Relacji z Klientami. Trudna nazwa? Możliwe - ale nic w tym trudnego. Ten obszar skupia w sobie różne formy kontaktu z klientem - zarówno te bardziej tradycyjne, telefoniczne, jak i te nowocześniejsze jak chat.
Pracujemy bazując na rozwiązaniach AI i rozwijamy naszych pracowników zgodnie z rynkowymi trendami. Dbamy o to, abyś mógł docelowo brać udział w projektach i kreowaniu rozwiązań, które pozytywnie zaskoczą naszych klientów, ale też Tobie zapewnią satysfakcjonującą drogę zawodową. W tym także karierę międzynarodową - jeżeli zapragniesz iść w tym kierunku.
Spotkajmy się, a opowiemy Ci o nas więcej!
Firma oferuje:
- Minimum średnie wykształcenie.
- Poprawną dykcję.
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi.
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.
W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...
20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...
Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...
Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...