Kto szuka:
Asistwork Sp z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Sprzedaży
Lokalizacja:
Poznań, Sady
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Reprezentowanie działu obsługi klienta w ramach projektów od strony technicznej
- Kierowanie zespołem podprojektu dotyczącego obsługi klienta
- Techniczną ocenę możliwości konserwacji/serwisowania pojazdów VAN
- Kierowanie działaniami w zakresie gotowości działu obsługi klienta
- Udział w programie wsparcia obsługi klienta
- Współpracę przy przygotowaniu działu obsługi klienta i sieci serwisowej do wprowadzenia nowych pojazdów na rynek
Wymagania:
- Wykształcenie inżynieryjne, preferowana specjalizacja – inżynieria elektryczna
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu posprzedażowym oraz w zarządzaniu projektami
- Doświadczenie w pracy z elektryką i elektroniką oraz wysokim napięciem
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie minimum B2
- Wysoko rozwinięte kompetencje metodyczne i projektowe
- Samodzielność w prowadzeniu projektów
- Umiejętność budowania relacji i nastawienie na współpracę w zespole
- Pewność siebie i asertywność
- Umiejętności komunikacyjne i wysoka motywacja wewnętrzna
- Nastawienie na wysoką jakość pracy oraz gotowość do ciągłego poszerzania wiedzy i doskonalenia umiejętności
- Gotowość do częstych podróży służbowych (mniej więcej raz na miesiąc)
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie, w dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku
- Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania
- Pracę przy międzynarodowych projektach rozwoju produktów
- Współpracę w międzynarodowym zespole osób pełnych pasji, którzy w codziennej pracy kierują się wartościami takimi jak: praca zespołowa, szacunek, odpowiedzialność, klient przede wszystkim, eliminacja strat.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




