eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Kto szuka:

Homeglobal

Stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Lokalizacja:

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie
(po odbyciu miesięcznego szkolenia w Warszawie)


Zakres zadań:

  • Bieżąca obsługa klientów rynku niemieckiego;
  • Sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
  • Dbanie o relację z klientami;
  • Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania
    produktów do indywidualnych potrzeb;
  • Kształtowanie dobrego wizerunku firmy;
  • Administracja i praca z wewnętrznym systemem.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego;
  • Doświadczenie w dziale sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Zdolności sprzedażowe;
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i sprzedaży;
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Entuzjazm i zaangażowanie;
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Firma oferuje:

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz wysokie prowizje sprzedażowe;
  • Możliwość współpracy zdalnej po odbyciu miesięcznego szkolenia w Warszawie;
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • System benefitów;
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2020-08-02

do końca oferty: 23 dni

pracodawca: Homeglobal

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Co oznacza Tarcza 4.0. dla pracodawcy? Oto 8 istotnych kwestii

    Co oznacza Tarcza 4.0. dla pracodawcy? Oto 8 istotnych kwestii

    Tarcza antykryzysowa w wersji 4.0 została uchwalona przez Sejm RP. Teraz projektem zajmie się Senat. Ustawa zawiera wiele zmian dotyczących prawa pracy m.in. pracy zdalnej, odpraw pracowniczych, zasiłku opiekuńczego, czy wykorzystania ...

  • Jak pogodzić chronotyp i czas pracy?

    Jak pogodzić chronotyp i czas pracy?

    Dziś możliwość pracy elastycznej stanowi jeden z najbardziej pożądanych benefitów pozapłacowych i odpowiedź na potrzeby pracowników, o których preferencjach często decyduje chronotyp, czyli rodzaj wewnętrznego zegara regulującego nasze ...

  • Praca tymczasowa przestała być złem koniecznym?

    Praca tymczasowa przestała być złem koniecznym?

    Praca tymczasowa jeszcze do niedawna traktowana była przez pracowników jako zło konieczne. Dominowało bowiem przekonanie, że jest to forma zatrudnienia, która nie daje perspektyw. Pora na rewizję tych poglądów. Okazuje się bowiem, że w ...

  • Ile zarabia kasjer?

    Ile zarabia kasjer?

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń wzięło udział 600 osób pracujących na stanowisku kasjera. Wśród nich zdecydowaną większość stanowiły kobiety: 472. Mężczyzn w badaniu uczestniczyło 128. Mediana wynagrodzenia wśród kasjerów ...

  • Przeciętne wynagrodzenie VII 2019

    Przeciętne wynagrodzenie VII 2019

    W siódmym miesiącu roku średnia krajowa nieco podskoczyła. Główny Urząd Statystyczny poinformował, że przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w lipcu 2019 roku wyniosło 5182,43 zł. To niemal 78 złotych więcej ...