eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaStarszy Specjalista / Główny specjalista ds. komunikacji i marketingu programu FEPW

Kto szuka:

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Stanowisko:

Starszy Specjalista / Główny specjalista ds. komunikacji i marketingu programu FEPW

Numer referencyjny:

026/25/DKM/SS/GS

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Główne obowiązki:

Strategia i promocja:

  • Planowanie i realizacja działań marketingowych i informacyjnych związanych z programem Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW).
  • Tworzenie i koordynacja kampanii promocyjnych związanych z projektami dofinansowanymi z FEPW.
  • Opracowywanie treści i nadzorowanie aktualizacji stron internetowych związanych z FEPW.
  • Redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i publikacji na potrzeby PARP.
Organizacja wydarzeń i event marketing:
  • Planowanie, organizacja i koordynacja konferencji, webinarów, szkoleń oraz innych wydarzeń dotyczących FEPW.
  • Współpraca z partnerami i instytucjami zewnętrznymi.
  • Nadzór nad udziałem PARP w wydarzeniach zewnętrzynych, w tym wydarzeń płatnych, oraz organizacja inicjatyw własnych Agencji.

Organizacja i nadzór nad procesami:

  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym zamówienia publiczne) związanej z FEPW.
  • Współpraca z dostawcami i wykonawcami zewnętrznymi (np. agencje graficzne, drukarnie) przy tworzeniu materiałów promocyjnych.
  • Prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.

Wsparcie i raportowanie:

  • Udzielanie informacji i konsultacje dla pracowników PARP w zakresie działań promocyjnych.
  • Monitorowanie i raportowanie efektów realizowanych działań marketingowych i wydarzeń.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie – minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu, promocji lub organizacji wydarzeń (mile widziane w instytucjach publicznych lub organizacjach związanych z funduszami unijnymi).
  • Znajomość narzędzi marketingowych – umiejętność tworzenia i realizacji kampanii promocyjno-informacyjnych, w tym obsługi stron internetowych oraz przygotowywania materiałów promocyjnych.
  • Umiejętność organizacji wydarzeń – doświadczenie w planowaniu i koordynacji konferencji, webinarów, szkoleń oraz eventów branżowych.
  • Umiejętności redakcyjne – lekkie pióro, umiejętność tworzenia angażujących treści promocyjnych i informacyjnych.
  • Znajomość pakietu MS Office – biegłość w Excelu, Wordzie, PowerPoint.
  • Zdolności analityczne i raportowanie – umiejętność monitorowania efektywności działań marketingowych oraz sporządzania raportów.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne – łatwość w nawiązywaniu kontaktów i współpracy z partnerami oraz instytucjami zewnętrznymi.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy – umiejętność efektywnego zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
 Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych – praktyczna wiedza w zakresie procedur i dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi.
  • Znajomość funduszy unijnych – szczególnie w kontekście Programu PT FEPW lub innych inicjatyw finansowanych z UE.
  • Doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych lub organizacjach rządowych – ułatwiające poruszanie się w strukturach administracyjnych i procedurach formalnych.
  • Umiejętność obsługi narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe InDesign, Photoshop) – przydatna do tworzenia materiałów promocyjnych.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – umożliwiająca współpracę z międzynarodowymi partnerami oraz analizowanie zagranicznych źródeł informacji.
  • Umiejętność negocjacji i współpracy z podwykonawcami – przydatna przy organizacji wydarzeń i zakupie usług promocyjnych.
  • Kreatywność i innowacyjne podejście do promocji – umiejętność tworzenia nieszablonowych kampanii i angażujących treści.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-05-20

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,3% wyższe r/r i wyniosło 8271,99 zł brutto.

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11% wyższe r/r i wyniosło 8144,83 zł brutto.

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...