eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw monitorowania jakości w Wydziale Jakości w Departamencie Lecznictwa

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z monitorowaniem jakości w opiece zdrowotnej, w szczególności realizacji ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta;
  • opracowuje, opiniuje i uzgadnia założenia do projektów aktów prawnych oraz dokumentów dotyczących jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta;
  • analizuje, opracowuje, opiniuje i uzgadnia propozycje nowych rozwiązań dotyczących monitorowania jakości w opiece zdrowotnej, w szczególności dotyczących wdrażania systemu monitorowania zdarzeń niepożądanych, standaryzacji w ochronie zdrowia oraz oceny placówek medycznych w oparciu o wskaźniki jakości;
  • gromadzi i analizuje informacje i propozycje dotyczące jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta poprzez konsultacje z ekspertami, prace analityczne, przegląd piśmiennictwa i rozwiązań stosowanych w innych krajach.
  • współpracuje z instytucjami publicznymi, towarzystwami naukowymi i ekspertami z różnych dziedzin medycyny w zakresie jakości opieki zdrowotnej i bezpieczeństwa pacjenta;
  • przygotowuje projekty odpowiedzi, stanowisk lub opinii, lub wkłady do odpowiedzi, m.in. na wnioski, skargi, interpelacje i zapytania poselskie, w zakresie właściwości merytorycznej Departamentu.


Warunki pracy



  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;

  • praca pod presją czasu;



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Zdrowia znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/zdrowie/procedura-zgloszen-wewnetrznych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub medyczne lub statystyczne lub zdrowie publiczne lub ekonomiczne


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w ochronie zdrowia lub w administracji publicznej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość procedury administracyjnej
  • znajomość systemu ochrony zdrowia
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wiedza o zarządzaniu jakością i stosowanych rozwiązaniach w zakresie systemów zewnętrznej oceny jakości w placówkach medycznych
  • umiejętność gromadzenia i analizy danych
  • umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu Office (MS Excel, MS Powerpoint)
  • znajomość zasad techniki legislacyjnej i przebiegu procesu legislacyjnego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia,
    Biuro Administracyjne,
    ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
    z dopiskiem: „DLJ nr 3114"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-05-27

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    "Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

    Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

    Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

    Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...