eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › starszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw chorób zakaźnych i lekooporności w Wydziale Zdrowia Środowiskowego w Departamencie Zdrowia Publicznego

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy dotyczące współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarnym w zakresie chorób zakaźnych w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Prowadzi sprawy związane z profilaktyką chorób zakaźnych, w tym chorób odzwierzęcych, pasożytniczych i przenoszonych przez wektory w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Prowadzi sprawy związane z zakażeniami szpitalnymi i lekoopornością (AMR) w kontekście zintegrowanego podejścia Światowej Organizacji Zdrowia „One Health” dotyczącego optymalizacji zdrowia ludzi, zwierząt i ekosystemów.
  • Uczestniczy w spotkaniach dotyczących kwestii związanych z funkcjonowaniem ECDC, agencji HERA i innych instytucji zajmujących się chorobami zakaźnymi w zakresie zadań Wydziału.
  • Przygotowuje i opiniuje pod względem merytorycznym projekty aktów normatywnych i dokumenty rządowe w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia oraz podmiotami zewnętrznymi (m.in. z konsultantami krajowymi, ekspertami w danej dziedzinie medycyny) w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Opracowuje informacje i sprawozdania o realizowanych przez Wydział zadaniach dla potrzeb Rady Ministrów, Sejmu, Senatu, Najwyższej Izby Kontroli oraz rozpatruje skargi i wnioski, a także przygotowuje odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie oraz przygotowuje projekty materiałów informacyjnych (informacje o rozwiązaniach prawnych, odpowiedzi na pytania mediów, itp.) w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Organizuje i uczestniczy w spotkaniach, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji prawniczych Rządowego Centrum Legislacji, komisjach parlamentarnych oraz w krajowych i międzynarodowych spotkaniach i konferencjach prezentując na nich stanowisko Ministra, w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.


Warunki pracy


praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;


krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe


częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub ochronie
zdrowia


pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w zakresie zdrowia publicznego, w tym odpowiadanie na korespondencję, pisanie notatek, udział w spotkaniach z udziałem gości zagranicznych,
  • znajomość przepisów ustawy o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
  • znajomość zagadnień z zakresu antybiotykooporności,
  • znajomość procedur legislacyjnych i postępowania administracyjnego,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej, myślenia analitycznego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
    z dopiskiem: „ ZP 2515”

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-18

    do końca oferty: 47 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

      Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

      41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...

    • Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

      Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

      Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

    • Dodatkowe urlopy i uprawnienia pracowników - jak ma się przygotować pracodawca?

      Dodatkowe urlopy i uprawnienia pracowników - jak ma się przygotować pracodawca?

      W wyniku wprowadzenia dyrektywy Work-Life Balance pojawiają się nowe kwestie związane z urlopami oraz uprawnieniami dla pracowników. Natomiast dyrektywa dotycząca przejrzystych i przewidywalnych warunków pracy w Unii Europejskiej, nakłada na ...

    • Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

      Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

      Powrót do pracy po wakacjach bywa dla wielu pracowników dość traumatycznym przeżyciem, szczególnie w przypadku, gdy już od pierwszych chwil w biurze muszą mierzyć się z długą listą ASAP-ów i wypełnioną po brzegi skrzynką pocztową ...

    • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

      7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

      Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.