eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Warszawa › Stanowisko ds. nadzoru instalacji sanitarnych

Kto szuka:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko:

Stanowisko ds. nadzoru instalacji sanitarnych

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonawstwa i nadzoru inwestorskiego
  • minimum 4 lata stażu pracy

 Twoim atutem są:

  • wykształcenie wyższe (inżynieria sanitarna)
  • minimum 3 lat pracy związanej z doświadczenia zawodowego w zakresie wykonawstwa i nadzoru inwestorskiego

 Posiadasz dodatkowe umiejętności:

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • orientacja na cel i jakość
  • współpraca
  • komunikacja
  • nastawienie na rozwój
  • podejmowanie decyzji
  • rozwiązywanie problemów
  • innowacyjność

Na stanowisku ds. nadzoru instalacji sanitarnych możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • weryfikowanie zgodności realizacji zadań inwestycyjnych ze standardami Zakładu, dokumentacją techniczną, przepisami prawa oraz wytycznymi DZN, w szczególności poprzez wizje lokalne
  • udzielanie merytorycznego wsparcia komórkom organizacyjnym realizującym zadania inwestycyjne, w zakresie podejmowania odpowiednich czynności związanych z nadzorem inwestorskim
  • uczestniczenie, w zakresie wymagań techniczno-funkcjonalnych w branży sanitarnej, w wypracowaniu koncepcji działań inwestycyjnych, dokonywanego przez Wydział na podstawie kompleksowej oceny posiadanych zasobów Zakładu, obejmującej analizę stanu technicznego posiadanych zasobów i ich wykorzystania
  • weryfikowanie, sprawdzanie i ocenianie sposobu utrzymywania właściwego stanu technicznego obiektów Zakładu
  • wspomaganie inwestora w fazie przygotowawczej poprzez udział w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, profilowaniu zespołu realizującego zadanie na styku inwestor - wykonawca
  • zapewnienie doradztwa w zakresie kontroli przebiegu budowy
  • potwierdzanie zasadności dokonywania zmian: zakresów prac, technologii i zamiennych rozwiązań projektowych poprzez weryfikację protokołów konieczności i protokołów robót zamiennych lub zaniechanych a także wynikających z nich zmian zakresów, wartości i terminów realizacji robót
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej pod kątem zgodności z koncepcją, ze standardami i z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • sporządzanie raportów z wizyt/nadzorów na terenach inwestycji

Prześlij następujące dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

Termin, do którego należy składać dokumenty 17 sierpnia 2020 roku

Wymagania stawiane pracownikowi:

Co jeszcze trzeba wiedzieć:

  • miejscem świadczenia pracy będzie Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne  
  • złożonych dokumentów nie zwracamy        
  • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane              
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z ludźmi,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 3 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2020-08-06

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • Umowa B2B. Co warto wiedzieć?

    Umowa B2B. Co warto wiedzieć?

    Umowa B2B cieszy się na polskim rynku pracy coraz większą popularnością. Nie powinno to być jednak żadnym zaskoczeniem, ponieważ w niektórych sytuacjach przynosi ona realne korzyści. Zwłaszcza wówczas, gdy mowa o pracownikach, którzy ...

  • Delegowanie pracowników: zmiany od 30 lipca, ale nie dla transportu

    Delegowanie pracowników: zmiany od 30 lipca, ale nie dla transportu

    W Internecie oraz prasie można znaleźć wiele niepokojących informacji o reformie dyrektywy o delegowaniu pracowników od 30 lipca br. – modyfikacji jest dużo, jednak, w tej chwili, nie dla sektoru transportu drogowego. Kierowcy zostaną ...

  • Płatny urlop wypoczynkowy sposobem na utrzymanie miejsc pracy

    Płatny urlop wypoczynkowy sposobem na utrzymanie miejsc pracy

    Pogłębiający się kryzys związany z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa może doprowadzić do likwidacji wielu miejsc pracy. Jak przeciwdziałać tej sytuacji? FPP i CALPE apelują, aby pracownicy godzili się na wykorzystanie ...

  • Jakie wynagrodzenia w e-commerce w 2019 roku?

    Jakie wynagrodzenia w e-commerce w 2019 roku?

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń w 2019 roku branże e-commerce reprezentowało 1 874 osoby. Niemal wszyscy z nich (98%) byli zatrudnieni w firmach prywatnych. W badaniu dominowały także podmioty z przewagą kapitału polskiego (65%). Wśród ...

  • Wynagrodzenia w Łodzi i województwie łódzkim w 2019 roku

    Wynagrodzenia w Łodzi i województwie łódzkim w 2019 roku

    W 2019 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń wzięło udział 7 319 osób pracujących w województwie łódzkim, w tym 4 254 zatrudnionych w Łodzi. Mediana wynagrodzenia całkowitego w Łodzi wyniosła 4 900 PLN brutto, natomiast w ...