Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Technicznego Zarządzania Nieruchomościami
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu.
- Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja planowanych przeglądów (PPM).
- Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości.
- Usuwanie bieżących usterek i awarii.
- Współpraca z podwykonawcami.
- Bieżące raportowanie do klienta.
- Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej budynku (zgodnie z normami ISO).
- Ofertowanie usług dodatkowych, prac poprzeglądowych i usterkowych do klienta.
- Dbanie o najwyższy standard obsługi klienta i bezpośredni kontakt z nim.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie techniczne.
- Niezbędna: Zaawansowana znajomość języka angielskiego (komunikacja biznesowa, dokumentacja, raporty).
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze nieruchomości.
- Uprawnienia SEP gr. 1 i 2 (D+E), grupa 1 powyżej 1 kV.
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).
- Znajomość i umiejętność obsługi systemów: HVAC, elektrycznych, wod-kan – warunek konieczny.
- Samodzielność w działaniu.
- Komunikatywność oraz doskonała organizacja pracy.
- Doświadczenie we współpracy z klientem.
- Wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej organizacji.
- Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, Multisport, bony na święta, ubezpieczenie na życie).
- Płatny program poleceń pracowniczych.
- Program Wsparcia Pracowników (pomoc psychologiczna, prawna, finansowa 24/7).
- Możliwość nauki języków obcych (darmowa platforma lub lekcje z lektorem).
- Dodatkowe dni wolne na wolontariat i badania profilaktyczne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




