Kto szuka:
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.
Stanowisko:
Specjalista / Manager ds. Wycen i Implementacji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Uczestnictwo w wizjach lokalnych obiektów biurowych, logistycznych i produkcyjnych
- Analiza i weryfikacja zapytań ofertowych od klientów
- Pozyskiwanie ofert serwisowych od dostawców i podwykonawców
- Przygotowanie oraz analiza porównawcza zestawień cenowych
- Archiwizacja dokumentów oraz prowadzenie bazy danych w systemie CRM
- Wsparcie w kompletowaniu dokumentacji przetargowej oraz przygotowaniu ofert
- Współpraca z zespołem handlowym oraz innymi działami firmy
- Dbałość o poprawny obieg dokumentów i terminowość działań
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie techniczne w branży obsługi nieruchomości
- wykształcenie techniczne (preferowane) lub inne średnie/wyższe
- uprawnienia SEP (Będą dodatkowym atutem)
- umiejętność pracy w zespole oraz analizy danych
- znajomość obsługi pakietu Office, szczególnie Excel (znajomość podstawowa – wymagana)
- ukierunkowanie na realizację zadań
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie w formie umowy o pracę lub współpracę
- pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm sektora FM w Polsce
- możliwość kreowania nowych rozwiązań i implementacji ich w praktyce
- przyjazną atmosferę
- stabilne warunki zatrudnienia
- pakiet medyczny, multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »