Kto szuka:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Stanowisko:
Specjalista ds. wdrażania projektów
Numer referencyjny:
036/25/DPU/S/SS/GS
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania II, w szczególności:
- Weryfikacja i przygotowywanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
- Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami, w tym m.in.:
- weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
- kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
- weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
- prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
- Udział w kontroli projektów,
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
- Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty)
- znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją
- podstawowa znajomość zasad rachunkowości
- podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych)
- podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym
- dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie: ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub studia podyplomowe z ww. dziedzin
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty)
- doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
- znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych
- znajomość zasad pomocy publicznej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym
- praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP)
- znajomość aplikacji MS Excel na poziomie zaawansowanym
- czynne prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne,
- platformę wellbeingową.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »