Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Pomocy Informatycznej (Help Desk)
wygasło z dniem 2021-03-11
Ta propozycja była złożona przez Medicover sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
- ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Pomocy Informatycznej (Help Desk), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Pomocy Informatycznej (Help Desk)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Test Engineer (Manual and Automation)
- Programista C#
- Technolog - Kosztorysant (branża stalowa)
- IT Support Agent with Finnish
- Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista ds. technicznych (automatyk)
- Referent do Działu Rozliczeń
- Java Developer
- Senior PMO Specialist
- Pracownik Produkcji
- Translator with Hungarian