Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów
- Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów
- Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C1)
- Wysoka kultura osobista i empatia w kontakcie z klientem
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do rozwoju i chęć zdobywania nowych kompetencji
Firma oferuje:
Oferujemy
- Szkolenia i ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci
- Pakiet socjalny: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna
- Pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie (Warszawa)
- Programy wsparcia zdrowego stylu życia i benefity rodzinne (prezenty świąteczne dla dzieci)
- Dostęp do platform e‑learningowych i wewnętrznych szkoleń
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »