Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. dostępu do informacji publicznej
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa wniosków o informację publiczną oraz ich ewidencja.
- Przygotowywanie decyzji odmownych w sprawach informacji publicznej.
- Zastępstwo w obszarach związanych z bezpieczeństwem informacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- 2 lata doświadczenia w informacji publicznej.
- Znajomość ustawy o informacji publicznej i kodeksu postępowań administracyjnych.
- Umiejętności: redagowanie dokumentów, obsługa MS Office, samodzielność, kreatywność, komunikacja.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w części etatu z elastycznymi godzinami pracy.
- Dodatkowe korzyści, w tym dofinansowanie do aktywności rekreacyjnych, systemy premiowe i trzynastka.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »