eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Statystyczny w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw szkoleń w Wydziale Kadr i Szkolenia

02-134 Warszawa ul. 1 Sierpnia 21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w planowaniu działań szkoleniowo-rozwojowych dla pracowników Urzędu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami służb statystyki publicznej (w tym GUS) oraz instytucjami służby cywilnej, w tym: identyfikuje i analizuje potrzeby szkoleniowe, opracowuje roczne plany szkoleń i monitoruje wykorzystanie budżetu szkoleniowego
  • Organizuje szkolenia i inne formy doskonalenia zawodowego dla pracowników Urzędu, w tym: analizuje oferty firm szkoleniowych, przygotowuje dokumentację (zgłoszenia, zapytania ofertowe, programy szkoleń), prowadzi bazę realizowanych działań szkoleniowo-rozwojowych, przygotowuje analizy i sprawozdania okresowe
  • Prowadzi sprawy związane z naborem kandydatów do udziału w szkoleniach i stażach zagranicznych oraz na wakujące stanowiska pracy w instytucjach międzynarodowych
  • Współpracuje przy projektowaniu oraz realizacji indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej
  • Współuczestniczy w opracowywaniu procedur i regulacji wewnętrznych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym m.in. programu zarządzania zasobami ludzkimi


Warunki pracy


  • Praca biurowa

  • Użytkowanie sprzętu biurowego

  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie

  • Zagrożenie korupcją

  • Deklaracja dostępności: https://warszawa.stat.gov.pl/deklaracja-dostepności/



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • CV, list motywacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie.

  • Oświadczenia opatrz aktualną datą. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Urzędu: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-warszawie/oferty-pracy/

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa szkolnego, dyplomu lub zaświadczenia ze szkoły o jej ukończeniu.

  • Dokumentem potwierdzającym doświadczenie zawodowe jest kopia świadectwa pracy, zaświadczenie lub inne dokumenty, z których wynika zakres zadań i czas ich realizacji (np. zakres obowiązków, opis stanowiska pracy, itp.). Dodatkowo opisz w CV swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. 

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie.

  • Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą informowani e-mailem lub telefonicznie o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

  • W Urzędzie Statystycznym w Warszawie obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych i procedura zgłoszeń zewnętrznych wynikające z ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów, które dostępne są pod adresem: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-warszawie/zgloszenia-naruszen/



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 1 roku w obszarze realizacji spraw kadrowych (w szczególności w obszarze organizacji lub realizacji szkoleń) lub powyżej 4 lat pracy w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej i ustawy o pracownikach urzędów państwowych oraz wybranych elementów prawa pracy (w zakresie związanym z realizowanymi zadaniami)
  • Znajomość rozporządzenia ws. szczegółowych warunków organizowania szkoleń w służbie cywilnej
  • Znajomość zasad planowania i organizacji działalności szkoleniowej
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, w szczególności MS Excel – poziom średniozaawansowany)
  • Kompetencje behawioralne: umiejętność wykorzystania wiedzy i otwartość na doskonalenie zawodowe, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 1,5 roku w realizacji spraw kadrowych (w szczególności w zakresie organizacji działalności szkoleniowej) w administracji publicznej
  • Znajomość systemu informatycznego Quorum (QNT) w zakresie modułu kadrowego
  • Wiedza z zakresu zarządzania kompetencjami, budowania ścieżek karier, zarządzania talentami
  • Znajomość rynku szkoleń, tworzenia programów rozwojowych dla pracowników oraz zasad ewaluacji szkoleń


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Warszawie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. 1 Sierpnia 21
    02-134 Warszawa
    z dopiskiem: 25/2025

    Kandydaci mogą składać dokumenty aplikacyjne:
    • osobiście - w kancelarii Urzędu Statystycznego w Warszawie w godzinach pracy Urzędu 7:30-15:30 w zamkniętych kopertach
    • za pośrednictwem operatora pocztowego - przesyłając na adres Urzędu

    Polecamy aplikowanie poprzez:
    • Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP 08q0ndj1is)
    • Usługę e-doręczenia na adres elektroniczny AE:PL-58934-20385-BBESF-35

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-06-16

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

    W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,2% wyższe r/r i wyniosło 8316,57 zł brutto.

    Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

    W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...