eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawareferendarz/referendarka

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referendarz/referendarka

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz/referendarka do spraw księgowości dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia w Wydziale Rachunkowościw Departamencie Budżetu

00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję księgową według klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym.
  • Ewidencjonuje i kontroluje rozliczenia krajowe i zagraniczne podróży służbowych pracowników oraz osób niebędących pracownikami Ministerstwa. Angażuje środki wynikające z tytułu tych rozliczeń.
  • Kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
  • Realizuje operacje kasowe w kasie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w celu zapewnienia poprawnego obrotu gotówkowego.
  • Prowadzi wartościową ewidencję księgową składników majątkowych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, dokonuje okresowych uzgodnień składników majątkowych, współpracując w tym zakresie z pracownikami komórki organizacyjnej właściwej do spraw administracyjnych w celu zapewnienia zgodności ewidencji księgowej z ewidencją majątkową.
  • Nalicza i ewidencjonuje skutki okresowej wyceny aktywów i pasywów wyrażonych w walutach obcych.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).


  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®. Skorzystanie z tłumacza języka migowego możliwe jest online poprzez stronę internetową MRPiPS  https://www.gov.pl/web/rodzina i stronę internetową Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych  https://niepelnosprawni.gov.pl. Na wniosek zapewniana jest obecność tłumacza PJM stacjonarnie. Pętle indukcyjne znajdują się w recepcjach wszystkich budynków MRPiPS. W recepcji obiektu przy ulicy Nowogrodzkiej 1/3/5 znajduje się tablet z aktywną aplikacją umożliwiającą połączenie z tłumaczem migowym.
    W lokalizacjach należących do MRPiPS większość pokoi pracowników zostało oznaczone tabliczkami informacyjnymi z kodem QR. Wszystkie lokalizacje należące do MRPiPS, poza budynkiem B przy ulicy Nowogrodzkiej 1/3/5, zostały wyposażone w znaczniki informacyjno-nawigacyjne TOTUPOINT ®. W budynku przy ulicy Nowogrodzkiej 1/3/5 na poszczególnych piętrach znajdują się tablice tyflograficzne.






Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow

  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

  • Do ofert składanych mailowo należy dołączyć zeskanowane własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • W przypadku osób, które uzyskały wykształcenie wyższe w uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.

  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

  • Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15). 

  • Skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że w naszym urzędzie obowiązuje zarządzenie Dyrektora Generalnego z 18 grudnia 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.


SZCZEGÓLNIE WAŻNE


Pamiętaj:



  • prześlij dokumenty jako załączniki, które nie wymagają zapisania na dyskach Ministerstwa;  nie pobieramy dokumentów z udostępnionych dysków zewnętrznych, ani nie klikamy w przesłane linki;

  • w przypadku plików uszkodzonych, nie dających się otworzyć, przesłanych w formacie .zip, lub których zawartość jest nieczytelna (np. złej jakości zdjęcie dokumentu), ich zawartość nie będzie podlegała weryfikacji;

  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze; prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe kierunkowe: finanse/rachunkowość/ekonomia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych ( Działy I, III oraz IV)
  • ­Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrpips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w temacie maila, na kopercie: DB-15
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-24

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Polski rynek pracy stoi przed znaczącą transformacją w związku z wejściem w życie od 1 czerwca 2025 roku nowych przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców. Wprowadzenie pełnej elektronizacji procedur, zniesienie testu rynku pracy ...

Wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi, rosnącymi temperaturami i coraz częstszymi falami upałów, rośnie znaczenie regulacji chroniących zdrowie pracowników. Obecnie obowiązujące przepisy BHP nie określają górnej granicy ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

W 2024 roku różnice zarobków w małych i dużych miastach były wyraźne, a w niektórych przypadkach sięgały nawet kilkudziesięciu procent. W artykule przyjrzymy się, w których miastach zarobki były najwyższe oraz jak różniły się ...