Kto szuka:
PKP Telkol Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. infrastruktury telekomunikacyjnej
Lokalizacja:
Opole, blisko stacji kolejowej Opole Główne
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Utrzymanie techniczne urządzeń łączności przewodowej i infrastruktury towarzyszącej związanej z łącznością kolejową,
- Usuwanie usterek i awarii sieci telekomunikacyjnych oraz urządzeń końcowych w ramach umów świadczonych przez Spółkę, w tym obsługę systemu zgłoszeń awarii,
- Terminowe wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń łączności kolejowej,
- Realizację prac fizycznych, w tym prac na wysokości (np. maszty głośnikowe na obiektach kolejowych),
- Stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, ppoż., ochrony mienia oraz bezzwłoczne reagowanie na zaistniałe nieprawidłowości,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Wykształcenia minimum zasadniczego zawodowego lub średniego technicznego,
- Aktualnych uprawnień SEP do 1 kV (w przypadku braku lub wygaśnięcia uprawnień wymagane będzie przystąpienie do kursu i egzaminu),
- Umiejętności posługiwania się urządzeniami pomiarowymi i diagnostycznymi związanymi z infrastrukturą kablową oraz analizy i interpretacji wyników pomiarów,
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej i schematów urządzeń,
- Skrupulatności, zaangażowania w pracę i chęci podnoszenia kwalifikacji,
- Umiejętności pracy zespołowej oraz utrzymania pozytywnej relacji z Klientem,
- Prawa jazdy kategorii B (mile widziane B+E).
Firma oferuje:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Święta Kolejarza,
- Rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych,
- Możliwość skorzystania z oferty pakietów rekreacyjno-sportowych oraz prywatnej opieki medycznej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »