eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Koordynator ds. Obsługi Klienta - rekrutacja online

Kto szuka:

HRK S.A.

Stanowisko:

Koordynator ds. Obsługi Klienta - rekrutacja online

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla firmy z branży eCommerce poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Koordynatora ds. obsługi klienta.

Koordynator ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem ds. obsługi klienta
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta i wdrażanie działań usprawniających
  • Koordynowanie pracy zespołu w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
  • Rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie wsparcia zespołowi

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora ds. obsługi klienta lub podobnym
  • Umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji pracy
  • Zrozumienie branży e-commerce
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i skutecznej komunikacji z klientami

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
  • Dodatkowe premie
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • Benefity (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, zajęcia języka angielskiego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-22

do końca oferty: 36 dni

pracodawca: HRK S.A.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady