eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawainspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw kancelaryjnych Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją

01-198 Warszawa Ul. Żytnia 36

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi dokumentację w tym elektroniczną (dzienniki, ewidencje, rejestry, książki, wykazy, ERCDŚ itp.) związaną z rejestracją wpływu i obiegu przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii,
  • Pobiera materiały spraw wraz z dowodami rzeczowymi, śladami i przedmiotami związanymi z nimi oraz korespondencji w tym wielotomowych spraw i paczek z biura podawczego,
  • Prowadzi rejestry m.in. rozliczenia faktur, notatników służbowych,
  • Przeprowadza inwentaryzację spraw, dokumentów oraz innych materiałów rejestrowanych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządza wykazy spraw niezałatwionych policjantów wydziału.
  • Przygotowuje dokumentację do rozliczania funkcjonariuszy, sporządzanie protokołu zdawczo – odbiorczego odchodzących funkcjonariuszy.
  • Wykonuje czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy,
  • Udziela niezbędnych informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby, kierowanie ich do właściwych policjantów, w celu zapewnienie prawidłowej pracy wydziału.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na I parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,8000 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.
  • kopie świadectw pracy-pozostałych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
    ul. Żytnia 36
    01-198 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy asystent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA samodzielny księgowy

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-07-12

    do końca oferty: 51 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Wrzesień jest pierwszym miesiącem obowiązywania zmian w Karcie Nauczyciela i co za tym idzie, nowych przepisów dotyczących emerytury nauczycielskiej - przypomina ZUS.

    Czy praca w dużej firmie zawsze oznacza wyższą pensję? Analiza raportu Sedlak & Sedlak pokazuje, że różnice w wynagrodzeniach między dużymi a mniejszymi organizacjami są znaczące - szczególnie dla ekspertów i pracowników z większym ...

    Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

    W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

    Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...