Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw pomocy technicznej oraz planowania i wykonywania budżetu państwa w Wydziale Wynagrodzeń w Biurze Administracyjnym
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Planuje i realizuje zadania związane z budżetem państwa obszarze wynagrodzeń, w celu zapewnienia środków na realizację zadań w zakresie środków z Budżetu Państwa oraz funduszy europejskich w tym PT: FENIKS i FERS.
- Przygotowuje sprawozdania finansowe w zakresie wynagrodzeń w ramach PT: FENIKS i FERS, w celu wykazania finansowego i rzeczowego postępu w realizacji projektu, a także prawidłowości wydatkowania środków europejskich. Sporządza okresowe i doraźne analizy dotyczące wykorzystania funduszu wynagrodzeń pracowników oraz poziomu zatrudnienia pracowników w Ministerstwie Zdrowia, w tym w zakresie Budżetu Państwa oraz funduszy europejskich (PT: FENIKS i FERS).
- Rozlicza listy płac wynagrodzeń z umów o pracę pracowników Ministerstwa współfinansowanych ze środków PT: FENIKS i FERS na odpowiednie źródła finansowania, w celu umożliwienia dokonywania płatności tych wynagrodzeń z właściwych funduszy w sposób zgodny z przyjętą kwalifikowalnością stanowisk pracy i złożonymi wnioskami o dofinansowanie.
- Bierze udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów oraz wniosków o płatność w ramach PT: FENIKS i FERS w celu przyjęcia projektów do realizacji oraz wykazania finansowego i rzeczowego postępu w realizacji projektów, a także prawidłowości wydatkowania środków budżetu państwa oraz środków europejskich.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie planowania i rozliczania wydatków, w ramach zadań realizowanych przez Wydział.
- Opisuje i opiniuje wnioski kadrowe mające wpływ na fundusz wynagrodzeń (z Budżetu Państwa oraz środków europejskich: PT: FENIKS i FERS) oraz akceptuje lub opiniuje możliwości zatrudniania lub rozpoczęcia naborów pracowników, kontroluje wydatki i na bieżąco analizuje koszty osobowe.
Warunki pracy
- praca pod presją czasu
- podejmowanie decyzji w sytuacji deficytu informacyjnego
- sytuacje wymagające szybkiej i sprawnej komunikacji z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, w celu pozyskania wymaganych informacji w warunkach znacznych ograniczeń czasowych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w komórce budżetowej; doświadczenia w pracy z dokumentami finansowymi i / lub
w zakresie pomocy technicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dot. wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych,
- wiedza z zakresu budżetu zadaniowego i planowania wieloletniego,
- wiedza z zakresu budżetu zadaniowego i planowania wieloletniego,
- wiedza z zakresu funduszy europejskich,
- wiedza z zakresu prawa pracy,
- znajomość metod wykorzystywania narzędzi informatycznych w pracy, w tym biegła znajomość MS Excel,
- "W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- umiejętność planowania,
- umiejętności analityczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym w mowie,
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości, kadr i płac finansów publicznych, zarządzania projektami.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „AD – poz. 3165”.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »