eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawagłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw pomocy technicznej oraz planowania i wykonywania budżetu państwa w Wydziale Wynagrodzeń w Biurze Administracyjnym

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje i realizuje zadania związane z budżetem państwa obszarze wynagrodzeń, w celu zapewnienia środków na realizację zadań w zakresie środków z Budżetu Państwa oraz funduszy europejskich w tym PT: FENIKS i FERS.
  • Przygotowuje sprawozdania finansowe w zakresie wynagrodzeń w ramach PT: FENIKS i FERS, w celu wykazania finansowego i rzeczowego postępu w realizacji projektu, a także prawidłowości wydatkowania środków europejskich. Sporządza okresowe i doraźne analizy dotyczące wykorzystania funduszu wynagrodzeń pracowników oraz poziomu zatrudnienia pracowników w Ministerstwie Zdrowia, w tym w zakresie Budżetu Państwa oraz funduszy europejskich (PT: FENIKS i FERS).
  • Rozlicza listy płac wynagrodzeń z umów o pracę pracowników Ministerstwa współfinansowanych ze środków PT: FENIKS i FERS na odpowiednie źródła finansowania, w celu umożliwienia dokonywania płatności tych wynagrodzeń z właściwych funduszy w sposób zgodny z przyjętą kwalifikowalnością stanowisk pracy i złożonymi wnioskami o dofinansowanie.
  • Bierze udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów oraz wniosków o płatność w ramach PT: FENIKS i FERS w celu przyjęcia projektów do realizacji oraz wykazania finansowego i rzeczowego postępu w realizacji projektów, a także prawidłowości wydatkowania środków budżetu państwa oraz środków europejskich.
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie planowania i rozliczania wydatków, w ramach zadań realizowanych przez Wydział.
  • Opisuje i opiniuje wnioski kadrowe mające wpływ na fundusz wynagrodzeń (z Budżetu Państwa oraz środków europejskich: PT: FENIKS i FERS) oraz akceptuje lub opiniuje możliwości zatrudniania lub rozpoczęcia naborów pracowników, kontroluje wydatki i na bieżąco analizuje koszty osobowe.


Warunki pracy


  • praca pod presją czasu

  • podejmowanie decyzji w sytuacji deficytu informacyjnego

  • sytuacje wymagające szybkiej i sprawnej komunikacji z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, w celu pozyskania wymaganych informacji w warunkach znacznych ograniczeń czasowych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w komórce budżetowej; doświadczenia w pracy z dokumentami finansowymi i / lub
w zakresie pomocy technicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dot. wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • wiedza z zakresu budżetu zadaniowego i planowania wieloletniego,
  • wiedza z zakresu budżetu zadaniowego i planowania wieloletniego,
  • wiedza z zakresu funduszy europejskich,
  • wiedza z zakresu prawa pracy,
  • znajomość metod wykorzystywania narzędzi informatycznych w pracy, w tym biegła znajomość MS Excel,
  • "W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność planowania,
  • umiejętności analityczne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym w mowie,
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości, kadr i płac finansów publicznych, zarządzania projektami.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
    z dopiskiem: „AD – poz. 3165”.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA młodszy archiwista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA konsultant

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-07-17

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

    W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

    Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

    Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

    Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...