Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw mediów społecznościowych i współpracy z mediami w Wydziale Instrumentów i Funduszy w Departamencie Promocji Funduszy Unii Europejskiej
00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi profile w mediach społecznościowych i serwisach internetowych, m.in. samodzielnie tworzy posty, redaguje treści, współtworzy grafiki i materiały wizualne.
- Współtworzy strategię komunikacji w social mediach, m.in.: opracowuje cele i kluczowe przekazy kampanii i grupy docelowe; analizuje skuteczność działań, współtworzy grafiki, pracuje z zespołem i wykonawcami – od pomysłu po publikację
- Planuje komunikację oraz tworzy angażujące treści na kanały social media w cyklach tygodniowych, planuje działania organiczne i płatne, nadzoruje wykonawców, tworzy teksty, które są jednocześnie proste, inspirujące i angażujące
- Monitoruje media społecznościowe, reaguje na trendy i komentarze oraz nastroje wokół KPO; proponuje reakcje i dostosowanie komunikacji w czasie rzeczywistym, w tym działania z obszaru komunikacji kryzysowej
- Wykorzystuje narzędzia analityczne do wyciągania wniosków i proponowania trafnych działań
- Prowadzi kampanie informacyjne, promocyjne i edukacyjne, w tym: samodzielne lub zespołowo opracowuje kampanie – od pomysłu po wdrożenie, w tym: tworzy treści, komunikaty, opracowuje koncepcje graficzne, treści i scenariusze wideo
- Dba o jakość, spójność i dostępność cyfrową materiałów
- Nadzoruje realizację zadań przez agencje i podwykonawców
Warunki pracy
- Praca w terenie
- Nietypowe godziny pracy - w tym dyżury
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/deklaracja-dostepnosci/
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod 222******, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 73 19.
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie informacji i/lub promocji i/lub w prowadzeniu profili firm/instytucji/organizacji w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok)
pozostałe wymagania niezbędne:
- Wiedza z zakresu marketingu w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube (w tym znajomość trendów i formatów)
- Znajomość zasad targetowania i prowadzenia kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych (facebook/ InstagramAds, TikTok Ads
- Umiejętność tworzenia i redagowania treści na potrzeby mediów społecznościoych
- Umiejętność kręcenia materiałów wideo i podstawowa znajomość montażu wideo (CapCut, InShot, Adobe Premiere lub podobne)
- Umiejętność tworzenia grafik i stories w narzędziach typu Canva, Adobe Express lub podobne – z wyczuciem estetyki)
- Umiejętność pracy z harmonogramem publikacji i strategią komunikacyjną
- Komunikacja, w tym: umiejętność redagowania i korekty tekstów przeznaczonych do Internetu i mediów społecznościowych
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
- Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 56 DKP
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »