Kto szuka:
Bujalski Sp. z o.o.
Stanowisko:
Key Account Manager
Lokalizacja:
Dywity
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- Pozyskiwanie kluczowych klientów,
- Identyfikacja potrzeb i wymagań kluczowych klientów oraz efektywna pomoc,
- Dostosowywanie oferty firmy do potrzeb klientów kluczowych oraz opracowywanie strategii sprzedaży,
- Bieżąca obsługa klientów oraz zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Negocjacje warunków umów z kluczowymi klientami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie min. 3 lata w sprzedaży dóbr inwestycyjnych w branży: farmaceutycznej, spożywczej, kosmetycznej - warunek konieczny,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziany poziom C1),
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
- Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji celów,
- Doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
- Prawo jazdy kat. B,
- Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Firma oferuje:
- Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny,
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do obiadów, prywatna opieka medycznej, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku),
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z wieloletnimi tradycjami,
- Praca w międzynarodowym środowisku oraz możliwość wyjazdów w delegacje zagraniczne,
- Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, dostęp do CRM),
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
- Elastyczne godziny pracy,
- Pracę w dynamicznym, wspierającym zespole.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »