Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
153368
Lokalizacja:
Wałbrzych
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w pomieszczeniach biurowych, przy komputerze, w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy. Sporadycznie praca w terenie.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na 1 piętrze. Do budynku prowadzi podjazd, jednak brak wind i podjazdów w budynku.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania powypadkowe funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w celu ustalenia prawa do odszkodowania oraz formułuje wnioski i określa środki profilaktyczne w celu eliminacji zagrożeń wypadkowych
- przeprowadza kontrole warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz formułuje zalecenia i wnioski w celu poprawy warunków służby i pracy
- doradza w zakresie stosowania przepisów bhp, bierze udział w pracach komisji bhp w celu wypracowywania sposobów poprawy warunków pracy i służby
- prowadzi rejestry, wystawia skierowania na badania profilaktyczne dla pracowników i funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, nadzoruje terminowość wykonywania badań, weryfikuje faktury za usługi medyczne, planuje wydatki w zakresie medycyny pracy w celu terminowego wykonywania badań oraz prawidłowego ich rozliczania
- wykonuje zadania inspektora ochrony przeciwpożarowej w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego w Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu
- opracowuje programy szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego dla pracowników i policjantów Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, przeprowadza szkolenia wstępne dla nowo przyjętych pracowników i funkcjonariuszy w celu zapoznania z przepisami i procedurami bhp i przeciwpożarowymi
- sporządza okresowe analizy stanu bhp, wypadkowości i w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz oceny ryzyka zawodowego w celu przedstawienia Komendantowi Miejskiemu Policji w Wałbrzychu
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe profilowane lub studia podyplomowe – kierunek bezpieczeństwo pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- szkolenie okresowe dla pracowników bhp
- szkolenie w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »