Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec
2024-06-15 Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Olsztyn
oferta w kategorii: Sprzedaż
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Rea...
-
Manager / Dyrektor
2024-06-15 Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Olsztyn
oferta w kategorii: Sprzedaż
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branż...
-
Pracownik Inwentaryzacji
2 oferty, 1 region ▼2024-06-15 Jobman Group Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Oleśno , Lidzbark
oferta w kategorii: Sprzedaż, Obsługa klienta / Call center, Inne / Pozostałe, Praca fizyczna
Pomoc przy inwentaryzacji - oferta pracy tymczasowej Termin: 18.06.2024 w godz. 21:45- 3:45 OBOWIĄZKI: - liczenie towaru - dbanie o czystość stanowiska pracy WYMAGANIA: - dyspozycyjność dnia: 18.06.2024 w godz. 21:45- 3:45 - umiejętność sz...
-
KONSERWATOR
6 ofert, 1 region ▼2024-06-15 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczytno , Gołdap , Lipowiec , Olsztyn , Morąg
oferta w kategorii: Sprzedaż, Praca fizyczna
Numer oferty: StPr/24/5399 Obowiązki: Prace konserwatorskie na terenie szkoły. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania pożądane: Wykształcenie: zasadnicze zawo...
-
Specjalista ds. promocji marki
2024-06-12 Gi Group Poland S.A.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Olsztyn
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zadania: prowadzenie działań zwiększających świadomość marki- badanie rynku, prezentacja marki techniczne przygotowanie szkoleń, prezentacji, warsztatów udział w spotkaniach branżowych wspieranie strategii sprzedażowej i marketingowej or...