eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracymazowieckieAdministracja biurowaspecjalista ds szkoleń

Znajdź oferty pracy

11 231 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: specjalista ds szkoleń
branża: Administracja biurowa
województwo: mazowieckie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. szkoleń

    2025-05-26 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Warszawa
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    W związku z działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością, dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko - Specjalisty ds. Szkoleń Miejsce wykonywania pracy: Warszawa (dzielnica Mokotów)  Ogłoszenie jest skierowane ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Lato to okres, w którym wielu, w końcu wolnych od obowiązków akademickich, studentów podejmuje pracę, aby podreperować swój budżet. Pracodawcy chętnie zresztą zatrudniają osoby posiadające status studenta, bo uznawane są one za ...

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji wzbudza nie tylko ciekawość, ale również obawę. Pewnie większości z nas w ostatnim czasie przemknęła przez głowę myśl - co w przyszłości stanie się z moją pracą? Na to pytanie oczywiście ...

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.