eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyłódzkieasystentOchrona osób i mieniaasystent asystentka

Znajdź oferty pracy

10 652 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: asystent
słowa kluczowe: asystent asystentka
branża: Ochrona osób i mienia
województwo: łódzkie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA

    2025-06-19 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Żytno
    oferta w kategorii: Ochrona osób i mienia

    Numer oferty: StPr/25/0573 Obowiązki: przygotowywanie pacjentów , asysta przy zabiegach, utrzymywanie porządku w gabinecie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania dodatkowe: Umiejętności i uprawnie...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.