Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Weryfikacji Klienta (język angielski)
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami indywidualnymi (e-mail, czat, telefon) w języku angielskim,
- Przegląd i aktualizacja danych identyfikacyjnych,
- Ocena dokumentów oraz analiza potencjalnych nieprawidłowości,
- Rozwiązywanie zapytań i wsparcie przy zgłoszeniach,
- Współpraca z wewnętrznymi zespołami w zakresie oceny ryzyka klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziane C1),
- Doświadczenia w obszarach związanych z weryfikacją klienta, finansami lub obsługą klienta,
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym – również w weekendy,
- Samodzielności, skrupulatności i dobrej organizacji pracy.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość podstaw AML/KYC,
- Umiejętność pracy w środowisku online,
Firma oferuje:
Oferujemy
- Kompleksowe wdrożenie i wsparcie opiekuna,
- Możliwość pracy zdalnej lub w modelu mieszanym,
- Narzędzia służbowe (laptop, telefon),
- Umowa zlecenie na start, z opcją umowy o pracę po okresie próbnym.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »