Kto szuka:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Numer referencyjny:
153449
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
· Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
· Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
· Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej
· stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
· oświetlenie dzienne i sztuczne
· stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.
Zakres zadań
- Bierze udział w opracowaniu procedur działań systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne mające na celu zapewnienie skutecznego udzielania pomocy osobom w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego przebywających na terenie województwa zachodniopomorskiego.
- Współtworzy procedury i zalecenia związane z usprawnianiem funkcjonalności i skuteczności działania systemu PRM na terenie województwa zachodniopomorskiego.
- Sporządza dokumentację kontrolną i przeprowadza kontrole w ramach nadzoru Wojewody nad działaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tego systemu, w tym dysponentów jednostek systemu, jednostek współpracujących z systemem PRM i organizatorów kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
- Planuje i rozlicza środki finansowe w budżecie Wojewody Zachodniopomorskiego przewidziane na zadania realizowane przez Wydział.
- Bierze udział i organizuje ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego wymagających sprawdzenia koordynacji służb oraz współpracy z systemem PRM.
- Rozpatruje skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa w celu wyjaśnienia i usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz usprawnienia działania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa.
- Sporządza sprawozdania i analizy okresowe, kwartalne i roczne w realizacji budżetu oraz opracowuje wnioski i propozycje w tym zakresie.
- Prowadzi rejestr faktur i rachunków do zapłaty oraz umów cywilno-prawnych zawieranych przez Wydział.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji kontroli lub rachunkowości
- Znajomość zapisów ustaw: o służbie cywilnej, KPA,
- znajomość przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego,
- Znajomość przepisów o działalności leczniczej
- Praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Word)
- Komunikatywność, umiejętność współpracy, odporność na stres, dyspozycyjność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »